امضا تفاهم‌نامه دو جانبه بسیج سازندگی سپاه روح الله و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی

تفاهم‌نامه دو جانبه بسیج سازندگی سپاه روح الله و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به منظور گفتمان‌سازی فعالیتهای جهادی در راستای رفع محرومیت و کمک به ارتقای کارآفرینی و توانمندسازی و همچنین امور فرهنگی و معیشتی مناطق محروم در سطح شهرستانهای استان مرکزی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله امضا شد.

مهندس امید محترمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در آیین امضای این تفاهم نامه:

امروز شرایط اقتصادی کشور در یک پیچ تاریخی بزرگی قرار دارد و علاوه بر اینکه شاهد بودیم بیماری کرونا شرایط سختی را ایجاد کرده اردوگاه مستکبرین به سرکردگی آمریکا امروز نهایت دشمنی های خود را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

اردوگاه مستضعفین با پرچم داری انقلاب اسلامی امروز به عنوان نقطه امید مستضعفین عالم مطرح است و این دو اردوگاه امروز به نقطه اوج نبرد رسیده اند که قطعا انقلاب اسلامی با عنایت های منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به پیروزی خواهد رسید.

جمهوری اسلامی ایران با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون اقدامات خوبی برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب انجام داده اما حرکت در این مسیر قطعا الزامات و نیازمندی هایی دارد که باید به آن توجه شود.

اقتصاد امروز به پاشنه آشیل کشور تبدیل شده و می طلبد که با تاسی از نگاه مقام معظم رهبری که به اقتصاد مردمی دارند حرکت هایی را برای تحقق اقتصاد مردمی انجام دهیم که این نیازمند هم افزایی میان دستگاه ها و خصوصا نهادهای انقلابی است.

امروز همدلی و وحدت کلیه دستگاه های کشور برای حل مشکلات و خدمت رساندن به آنها باید یک اولویت باشد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج مستضعفین به عنوان دو مولود برگرفته از انقلاب اسلامی هستند که ریشه در اهداف و آرمان های انقلاب دارند و دو واژه مستضعفین و امداد ریشه در مردم داری دارند.

امروز باید ابتکار این را داشته باشیم که از این دو واژه امداد و مستضعفین به خوبی استفاده کنیم و در راستای خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج مستضعفین دو پناهگاه مطمئن برای مردم هستند و مردم این دو نهاد را از خودشان می دانند.

امروز دشمن به دنبال فاصله گذاری ملت با آرمان های اصلی انقلاب است و می خواهد کارآمدی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد و ما باید برای حل این مشکل بتوانیم مدیریت جهادی و انقلابی را به رخ دنیا بکشانیم و نشان دهیم نهادهای انقلابی با رویکرد جهادی چقدر در راستای حل مشکلات مردم موثر هستند.

در تفاهم نامه امروز که میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی سپاه روح الله منعقد می شود به دنبال تحقق چند موضوع مهم هستیم.

سبدهای معیشتی،جهیزیه،ساخت مسکن،بازسازی منزل محرومین و ایجاد فرصت شغلی از عناوین این تفاهم نامه هستند که امیدواریم در راستای حل مشکلات مردم گام مهمی برداشته شود.

در خصوص سبدهای معیشتی با توجه به اینکه این اقدام خداپسندانه را از ابتدای سال شروع کردیم و تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار بسته در سطح استان توزیع شده،سعی داریم این اقدام را همچنان ادامه دهیم.

توزیع یکصد سری جهیزیه به ولی نعمتان انقلاب،ساخت یکصد واحد مسکونی برای مددجویان،بهسازی ۹۰ واحد خودکفایی و منزل مسکونی محرومان و ایجاد یک هزار اشتغال در سال جهش تولید از جمله مباحث مهم این تفاهم نامه می باشد.

ایجاد یک هزار فرصت شغلی به عنوان یکی از مباحث اصلی تفاهم نامه در سال جهش تولید مطرح است که امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مفید و موثر واقع شویم.

مردم به عنوان مولفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی همواره نشان داده اند به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و خوشبختانه در طول مبارزه با بیماری کرونا با نقش موثری که داشتند توانستند شرایط به خوبی مدیریت شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.