فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

۳ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در استان مرکزی تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ۱۵۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان در استان مرکزی توزیع شد از اجرای ۳ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در استان مرکزی تا پایان ماه صفر خبر داد.

سردار محسن کریمی با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در محرم در استان مرکزی اظهار داشت: همانطور که به مردم اطلاع‌رسانی شد قرار بر این است 3 نوبت کمک‌های مومنانه تا پایان ماه صفر انجام شود.

وی افزود: این درحالی بود که در دهه ولایت در یک مرحله در عید سعید قربان و عید اکمال ولایت عید سعید غدیر خم شاهد رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان مرکزی بودیم که با شکوه برگزار شد.

کریمی بیان کرد: یکی از بخش‌های این کمک‌ها اهدای جهیزیه به جوانان بود که در این راستا بالغ بر یکصد و پنجاه سری جهیزیه در این مرحله به زوج‌های جوان در سطح استان مرکزی اهدا شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان مرکزی همزمان با دهه نخست ماه محرم و در 2 بخش شامل نذورات و بسته‌های معیشتی که به ‌صورت هدفمند دربین نیازمند توزیع می‌شود انجام می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: براین اساس مرحله آخر این رزمایش در ایام پایانی ماه صفر انجام خواهد پذیرفت که بنابر برنامه‌ریزی انجام گرفته مرحله سوم نیز در دهه آخر ماه صفر انجام می شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.