فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

گروه های جهادی سربازان جبهه محرومیت زدایی و فقر زدایی هستند/سازماندهی بیش از ۲۱ هزار جهاد گر در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گروه های جهادی سربازان جبهه محرومیت زدایی و فقر زدایی هستند که خوشبختانه در طی این چند سال توانسته اند بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جریان بازدید از اردوهای جهادی فعال در سطح استان مرکزی:

امروز جهاد محرومیت زدایی جهادی بسیار مقدس در راه خدا است و گروه های جهادی پیشگامان جهاد در عرصه محرومیت زدایی هستند و این را در بسیاری از موقعیت هایی که کشور با آن روبه رو شده به وضوح اثبات کردند.

گروه های جهادی سربازان جبهه محرومیت زدایی و فقر زدایی هستند که خوشبختانه در طی این چند سال توانسته اند بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.
 

سردار کریمی



ملت ایران با قرار گرفتن در کنار گروه های جهادی و استفاده از تفکر ارزشمند جهاد و ایثار همواره از پیچ های بزرگ و بحران های سخت عبور کرده و این باید در چهل سال دوم بیشتر مورد توجه باشد.

امروز وجود ۷۵۰ گروه جهادی فعال و سازماندهی بیش از ۲۱ هزار نفر در استان مرکزی یک نعمت ارزشمند در استان مرکزی هست و همه باید قدر این نعمت بزرگ را به خوبی بدانیم.

گروه های جهادی استان امروز تخصص محور و محله محور کار خود را پیش می برند و در حوزه های پزشکی ، تولید ماسک، توزیع و بسته بندی مواد ضد عفونی کننده عمرانی ، آموزشی، درمانی ، خدماتی، صنعتی، محرومیت زدایی و کشاورزی به مردم خدمت رسانی می کنند.

توزیع بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی ، تولید و توزیع ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک بهداشتی، ۵۰۰ هزار دستکش پلاستیکی، یک هزار بسته لوازم التحریر، ۲۱۰ سری جهیزیه میان نیازمندان از جمله اقدامات مهم بسیج سازندگی است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا رقم خورده است.

سال گذشته بیش از ۴۵۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی توسط ۵۲۰ صندوق بسیج سازندگی فعال شد که اشتغال ۹۵۰۰ نفره را به همراه داشت و با یک بررسی مختصر مشاهده شد که عمده اشتغال ها پایدار مانده اند.

در سال گذشته به برکت برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان انجام شد و امسال هم به برکت چهل سالگی دفاع مقدس ۴۸۰ پروژه محرومیت زدایی در دستور کار قرار دارد.

همچنین در سال گذشته به برکت برگزاری کنگره شهدای استان بیش از یک هزار جهیزیه در اختیار نیازمندان قرار گرفت و امسال هم این اقدام خدا پسندانه در دستور کار است و تاکنون ۲۱۰ مورد از آنها تحویل داده شده است.
 

سردار کریمی



تفکر بسیج به عنوان یک تفکر پویا و فعال در کشور همواره به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق آرمان ها و ارزش های اسلامی بوده و امروز پیشرفت های به دست آمده در انقلاب برگرفته از تفکر عمیق بسیج است و روز به روز باید این تفکر در کشور تقویت شود.

اردوهای جهادی علاوه بر اینکه نهضت خدمت رسانی در کشور را روبه جلو می برند و برای ایران و ایرانی عزت و افتخار کسب می کنند در جهت رشد و تقویت فرهنگ بسیجی بسیار نقش موثر دارند و لذا همه باید از این اردوها حمایت کنند و قدر آنها را بدانند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.