برگزاری رزمایش ضدعفونی معابر و اماکن با حضور گروه های جهادی

سرهنگ پاسدار محمد مهدی میرهادی فرمانده ناحیه  تفرش با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی معابر و اماکن در شهرستان تفرش گفت: با توجه به شیوع گسترده موج سوم کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری رزمایش پدافند زیستی با رویکرد ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محمد مهدی میرهادی فرمانده ناحیه تفرش با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی معابر و اماکن در شهرستان تفرش گفت: با توجه به شیوع گسترده موج سوم کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری رزمایش پدافند زیستی با رویکرد ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان برگزار می شود.

میرهادی اظهار کرد: این رزمایش با حضور گروههای جهادی و نیروهایی از سایر ادارات در روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه در سطح شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی در زمینه های مختلفی برای مقابله با این ویروس منحوس گام برداشته اند افزود: مهمترین آنها را می توان تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی معابر، بسته بندی الکل و بسته بندی و توزیع کمکهای مومنانه است.

گند زدایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با تشکیل ۶ کارگاه تولید ماسک بیش از  ۴۰ هزار ماسک در شهرستان تولید و توزیع شده و با توجه به اعلام نیازی که وجود دارد هم اکنون ۴ کارگاه فعال برای تولید ماسک فعال هستند.

میرهادی خاطر نشان کرد: همچنین در طی  ۷  مرحله انجام رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان تفرش تا به امروز بیش از  ۴ هزار بسته معیشتی با مشارکت گروههای جهادی به ولی نعمتان انقلاب و افراد آسیب دیده از کرونا تقدیم شده است و امیدواریم با همت بیشتر مردم و خیرین این اقدام خدا پسندانه تا پایان این ویروس منحوس ادامه دار باشد.
 رزمایش پدافند زیستی با رویکرد ضدعفونی معابر شهری توسط گروههای جهادی بسیج و با همکاری ستاد کرونا شهرستان تفرش در سطح خیابان‌ها و معابر و مغازه های تفرش انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.