سازماندهی گروه های جهادی برای کمک به کادر درمان

۲۰ گروه جهادی برای کمک به کادر درمان بیمارستان‌های استان مرکزی در درمان مبتلایان به ویروس کرونا، سازماندهی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۳۰۰ جهادگر استان مرکزی در قالب ۲۰ گروه جهادی بسیج برای کمک به کادر درمان بیمارستان‌های این استان سازماندهی شده اند تا پس از گذراندن دوره های مورد نیاز، آماده حضور در مراکز درمانی و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا شوند.

مهندس محترمی افزود: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید بر مشارکت همگانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا ۲۰ گروه جهادی بسیج برای حمایت از کادر درمان سازماندهی شده و برای دریافت آموزش‌های لازم به بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.

او اضافه کرد: همچنین ۴۰۰ گروه جهادی بسیج دیگر نیز برای اموری از قبیل گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، حضور موثر در رزمایش کمک مومنانه، تهیه و توزیع جهیزیه، لوازم‌التحریر و کمک معیشتی به نیازمندان و  اقشاری که در نتیجه شیوع بیماری کوید 19  آسیب اقتصادی متحمل شدند نیز سازماندهی و در حال فعالیت هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: حدود ۳۰ کارگاه تولید ماسک نیز از سوی این نهاد انقلابی به صورت شبانه روزی در حال تولید ماسک هستند که از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون موفق به تولید و توزیع بیش از پنج میلیون ماسک شده است.

امید محترمی اظهار داشت: کمبود پارچه برای تولید ماسک مشکل اصلی کارگاه‌های تحت پوشش این سازمان است و در صورت حل مشکل تامین پارچه شمار کارگاه‌های تولید کننده ماسک این نهاد انقلابی به ۶۰ کارگاه خواهد رسید.

ایشان همچنین افزود: استان مرکزی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز از استان‌های موفق کشور بوده است و از اردیبهشت ماه سال جاری تا ۲۵ مهرماه توانسته است با کمک مردم و خیرین ، بیش از ۱۹۱ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف استان تهیه و توزیع کند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.