فعالیت بدون مرز گروه های جهادی استان مرکزی در امر خدمت رسانی

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در جمع جهادگران اعزامی استان به سیستان و بلوچستان:
گروه های جهادی ایثارگران و تلاش گرانی هستند که بدون مرز فعالیت و خدمت رسانی به مردم را انجام می دهند و در طول این سال ها همواره هرگونه احساس نیازی که در کشور و سطح مناطق وجود داشته گروه های جهادی ورود پیدا کرده اند و تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کردند.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در جمع جهادگران اعزامی استان به سیستان و بلوچستان:
 
گروه های جهادی ایثارگران و تلاش گرانی هستند که بدون مرز فعالیت و خدمت رسانی به مردم را انجام می دهند و در طول این سال ها همواره هرگونه احساس نیازی که در کشور و سطح مناطق وجود داشته گروه های جهادی ورود پیدا کرده اند و تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کردند.جهادگران بسیجی در طول این سال ها به خوبی نشان داده اند خدمت به مردم تعطیلی ندارد و لذا این عزیزان در هر شرایطی خدمت رسانی به مردم را تعطیل نکرده اند و به همین دلیل به پیشتازان و پیشگامان خدمت رسانی یاد می شوند.

سیستان

وی با  تاکید به مشکلات مناطق جنوبی کشور افزود :با توجه به مشکلاتی که در مناطق جنوب کشور و خصوصا استان سیستان و بلوچستان وجود دارد گروه جهادی شهدای اراک که متشکل از گروه های جهادی تخصص محور هستند برای رفع مشکلات در این منطقه حضور پیدا کرد که با برنامه ریزی ها یک برنامه بلند مدت برای رفع عمده مشکلات آنها دیده شده است.

فرمانده سپاه اراک تصریح کرد: تاکنون طی 2 مرحله جهادگران بسیجی گروه جهادی شهدای اراک در استان سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمت های تخصصی حاضر شده اند که خوشبختانه شاهد دستاوردها و نتایج خوبی در این مناطق بوده ایم.

سیستان

وی خاطر نشان کرد :با شناسایی های انجام شده نیازهای مهم این مناطق به خوبی بررسی شد که مسائل فرهنگی، بهداشتی، عمرانی، اجتماعی و خدماتی عمده آنها بود و لذا گروه های جهادی به شکل تخصص محور در این مناطق حاضر شدند.شهرستان میرجاوه،خاش و شهر زاهدان محل حضور جهادگران استان مرکزی است که در این راستا علاوه بر توزیع کمک های مردم شریف استان و شهر اراک به خدمت رسانی در مسائل فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی مشغول می شوند.

سرهنگ مهجوری با تاکید بر فعالیت عمرانی گروه های جهادی افزود :با توجه به مشکلاتی که سیل در ماه های گذشته در این شهرستان ها و برخی از روستاها ایجاد کرده یک گروه جهادی ویژه ارائه خدمات عمرانی در این شهرستان مستقر شده که بتواند مشکلات عمرانی و خصوصا آب آشامیدنی را مرتفع سازد.

سیستان

وی خاطر نشان کرد :تاکنون بیش از 500 میلیون تومان کمک های نقدی از مردم و خیرین استان مرکزی و خصوصا شهر اراک جمع آوری شده بود که به همراه سایر کمک ها شامل لوازم منزل، مصالح ساختمانی و بسته های فرهنگی و بهداشتی در بین مردم توزیع شده که انتظار داریم مردم استان مرکزی همچون گذشته برای رفع مشکلات مردم این شهرستان با قوت حاضر شوند.

مهجوری تاکید کرد: یکی از مهمترین نیازهایی که امروز در سطح شهر زاهدان و روستاهای اطراف وجود دارد بحث نیاز به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی است که نیاز است جهادگران پزشکی و درمانی استان برای ارائه خدمت به مردم این منطقه حضور پیدا کنند.

جهادگران و کلیه کسانی که علاقمند به خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان هستند می توانند با مراجعه به سپاه ناحیه اراک هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر امر محرومیت زدایی افزود : تا محرومیت هست گروه های جهادی ما هم هستند و بنا داریم به فضل الهی به صورت ماهیانه گروه های جهادی را از شهرستان اراک به این مناطق محروم اعزام کنیم و از خیرین و مردم نوع دوست در استان مرکزی درخواست داریم که این ولی نعمتان ما فراموش نکنند تا به لطف پروردگار بتوانیم مرهمی بر آلام نیازمندان بگذاریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.