بازار داغ جهادی‌ها در ایام کرونا/تعمیر بخاری‌های نیازمندان توسط گروه‌های جهادی اراک

علیرغم اینکه ، این روزها ویروس منحوس کرونا مسبب تعطیلی بسیاری از بازارها و اتفاقات روزمره زندگی‌ شده و حسابی در حال جولان است، عرصه «جهاد» بازار پر رونقی داشته و هر فردی در این میدان به میزان توان خود در تلاش است.

جهادگران در زمینه‌‌های مختلف با دل و جان پای کار آمده و به یاری گرفتاران شتافتند؛ جهادگری در بیمارستان همراه بیمار شده، دیگری در حال توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند بوده و یا تغسیل اموات کرونایی به همت جهادگران زن و مرد انجام می‌شود.

این روزها نوع کار جهادگران فرقی ندارد آنچه مهم است دل پاک و خلوص نیت آنها برای لبیک‌گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب و یاری نیازمندان است.

بسیج سازندگی که همواره در طرح‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در مناطق محروم پیشرو بوده این بار در روزهای کرونایی اقدامی جدید در پیش گرفته است.

طی فراخوانی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، بسیج سازندگی استان مرکزی اقدام به جمع‌آوری بخاری‌های بلااستفاده و اهدایی از سوی مردم کرده تا قشر ضعیف جامعه هم طعم زیبایی‌های این فصل را بچشند.

 

عکس

 

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در این مورد به فارس گفت: در سطح شهر اراک بیش از 25 بخاری بلااستفاده جمع‌آوری شد تا با شناسایی خانواده‌های نیازمند در اختیار آنها قرار گیرد.

وی بیان کرد: بخاری‌ها با همکاری گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) و با بهره‌گیری از تخصص جهادگران این گروه تعمیر شدند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یاری نیازمندان در حد سطح و زمینه‌ای در روزهای سخت کرونا وظیفه مسئولان بوده در حالی که مردم همچون همیشه پای کار هستند و باید از این ظرفیت استفاده ویژه‌ای صورت گیرد.

گروه جهادی شهید مسلمی(شرکت آذرآب) از ابتدای شیوع ویروس منحوس پای کار بوده و هست و جهادگران این گروه در عرصه‌های مختلف ضد کرونایی فعالیت داشتند.

علی داوری مسئول گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) گفت: خانواده‌های نیازمند، جامعه هدف این گروه جهادی به منظور تعمیرات لوازم‌خانگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد:در سیل سال گذشته پلدختر طی ۳ نوبت جهادگران گروه جهادی شهید مسلمی جهت خدمت رسانی به مردم و تعمیرات لوازم خانگی آنها به لرستان اعزام شدند و بیش از ۴ هزار لوازم‌خانگی افراد آسیب‌دیده از سیل را تعمیر کردند.

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا تعمیر لوازم‌خانگی کادر درمان و خانواده‌های تحت پوشش ارگان‌های حمایتی در دستور کار قرار گرفت؛ همچنین تولید ماسک، تقدیر از کادر درمان، تهیه و توزیع مواد غذایی برای بیماران نیازمند در ۳ مرحله طرح کمک مومنانه و ضدعفونی سطح شهر از دیگر فعالیت‌های ضد کرونایی این گروه محسوب می‌شود.

 

عکس

 

داوری از فعالیت مستمر ۶۰ جهادگر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد و عنوان کرد: تولید روزانه ۱۱۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده با جامعه هدف کارگران شرکت و خانواده‌ها انجام شده و در صورت فراهم شدن امکانات و شرایط، آمادگی لازم جهت افزایش تولیدات وجود دارد.

 وی با اشاره به تعمیر بخاری‌های بلااستفاده با همکاری بسیج سازندگی استان برای کمک به خانواده‌های محروم گفت: به منظور یاری نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تعدادی بخاری تعمیر و توزیع شد.

 

عکس

 

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) بیان کرد: مجموعه شرکت آذرآب از هیچ اقدامی برای کمک به مردم و کادر درمانی دریغ نخواهد کرد و این مهم جزو اولویت‌های اساسی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.