بار جهادی روی دوش کامیون داران استان مرکزی

مسئول قرارگاه جهادی تریلی‌داران(شهید آهنگرانی) استان مرکزی: امیدواریم اقدامات صورت گرفته، مورد توجه سایر تریلی داران سراسر کشور نیز قرار بگیرد.

نادر مددی در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: این قرارگاه جهادی تریلی‌داران استان مرکزی برای اولین بار در سطح کشور در سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرده و تا به حال توانسته در چند زمان بحرانی، کمک شایانی در حوزه های مختلف انجام دهد.

وی همچنین افزود: فعالیت‌های این قرارگاه جهادی از زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه شروع شد که در آن زمان، این قرارگاه جهادی با هدف کمک به مردم زلزله زده، اقلام مورد نیاز و کانکس‌هایی جهت اسکان موقت آنها را طی ۹ سرویس از سراسر استان به مناطق درگیر بحران ارسال کردند.

مسئول قرارگاه جهادی تریلی‌داران(شهید آهنگری) استان مرکزی با اشاره به کمک‌های این قرارگاه جهادی برای مردم سیل زده خوزستان و لرستان بیان کرد: با جمع آوری کمک‌های مردمی و کمک اعضای قرارگاه، لوازم مورد نیاز مردم سیل‌زده استان‌های خزشتان و لرستان تامین و بین آنها توزیع گردید.

وی با بیان اینکه این قرارگاه جهادی به دلیل داشتن امتیازات کافی برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در هر شرایط آماده خدمت است، گفت: قرارگاه جهادی تریلی‌داران با تمامی امکانات موجود در این قرارگاه، به فکر مردم محروم در استان‌های مختلف می‌باشد و در شرایطی خدمت‌رسانی به آنها را رها نمی کند.

مددی با اشاره به خدمت‌رسانی این قرارگاه جهادی جهت مقابله با ویروس کرونا، تشریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا بار دیگر قرارگاه جهادی شهید آهنگرانی در سطح استان دست به کار شد و با کمک‌های مالی پنج پیمانکار شرکت های نفتی، در دو مرحله بسته‌ های بهداشتی شامل ماسک بهداشتی، مواد ضد عفونی کننده دست و محیط را میان رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل پخش فرآورده‌های نفتی و مردم مناطق روستایی و محروم شهرستان شازند توزیع کرد.

وی در این راستا اظهار کرد: برای کمک به جانبازان شیمیایی، بیماران اوتیسمی و سرطانی، محلول ضدعفونی کننده و دستکش‌های یکبار مصرف را بین آنها توزیع کردیم.

مددی با اشاره به لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با تهیه بسته‌های معیشتی، افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیر پس از شیوع کرونا، این قرارگاه جهادی دست به کار شد و بسته‌های معیشتی را در قالب طرح کمک مومنانه بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرد.

وی به دیگر اقدامات این قرارگاه جهادی اشاره و بیان کرد: این قرارگاه جهادی، وظیفه سوخت رسانی به تمام جایگاه‌های سوخت را بر عهده گرفت و از ایجاد بحران در پمپ بنزین‌های استان مرکزی، گیلان و اصفهان جلوگیری کرد.

مددی در پایان سخنان خود عنوان کرد: در جهت شبکه‌سازی این قرارگاه جهادی تریلی‌داران در استان‌های دیگر جلساتی برگزار شد و امیدواریم اقدامات صورت گرفته، مورد توجه سایر تریلی داران سراسر کشور نیز قرار بگیرد و در نقاط دیگر کشور نیز چنین پایگاه های تشکیل شود تا در مواقع ضروری و بحرانی، قدمی در راستای کمک به کشور برداشته شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.