توزیع 485 تبلت و موبایل هوشمند بین دانش آموزان نیازمند استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۴۸۵تبلت و موبایل بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان مرکزی توزیع شد.

سرهنگ رضا محمدگلی در آیین رونمایی از پوستر پویش لبخند رضایت با اشاره به شرایط کرونایی و آموزش‌های مجازی  اظهار داشت: آموزش‌های مجازی به معنای کاهش کار معلمان نیست چرا که آنها به صورت مجاهدانه و مخلصانه در راستای آموزش و تربیت خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و غیرحضوری بودن مدارس معلمان بیش از دو برابر گذشته برای آموزش و تربیت دانش آموزان وقت می‌گذارند و همچنین آنها در کنار مدافعان سلامت و امنیت نقش آفرینی می‌کنند و تمام توان خود را برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان استفاده می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد مجاهدت‌های مدافعان سلامت و امنیت هستیم درحالی که آنها آموزش و تربیت خود را از معلمان آموختند و همچنین قدردان خدمات جامعه معلمان هستیم.

محمدگلی تصریح کرد: مهمترین ماموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای آموزش و پرورش و کارآمدی مسئله تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب است که در راستای این امر برنامه ریزی‌های مناسب و صحیح انجام شده و تلاش‌های زیادی برای تحقق آن انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود موضوع پرورش از آموزش عقب مانده که مهم ترین عامل این امر عدم برگزاری کلاس‌های حضوری و ارتباط چهره به چهره و مستقیم معلمان با دانش آموزان است و همچنین بسیج فرهنگیان با کمک آموزش و پرورش سعی دارد که این خلا را پر کند که در راستای این موضوع مهم برنامه‌های محتوایی خوبی درنظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: پویش لبخند رضایت از اسفندماه سال گذشته آغاز شده که این امر یکی از برنامه‌های مهم در این راستا است که خوشبختانه تا به امروز موفقیت‌های چشمگیری داشته است و در راستای این پویش بیش از 1.2 میلیارد تومان نقدی و 1.5 میلیارد تومان در قالب 485 تبلت و موبایل جمع آوری شده که آنها در بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

محمدگلی با اشاره به اینکه از مهم ترین اهداف پویش لبخند رضایت تقدیر از تلاش‌های مخلصانه معلمان و تقویت موضوع پرورش با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است گفت: این امر با دو محور دیده شدن زحمات معلمان جهادگر و نهضت کمک مومنانه در قالب اقلام آموزشی و حمایتی با قوت درحال انجام است و همچنین پویش لبخند در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی کمک‌های مومنانه در استان مرکزی برای توزیع هدفمند کمک‌های مومنانه و اقلام آموزشی تشکیل شده تا این کمک‌ها به صورت هدفمند و عادلانه به دست جامعه هدف برسد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود بسیج فرهنگیان اقداماتی اعم از ضدعفونی 20 هزار کلاس درس با تلاش 20 گروه جهادی، تدریس حضوری معلمان بسیجی در 300 نقطه فاقد پوشش اینترنت در استان مرکزی، کمک رسانی در راستای اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی و غیره است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.