اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در سراسر استان مرکزی

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در سطح استان مرکزی اهدا شد.

رهبر انقلاب :گاهی دیده ام افرادی که نه میلیاردر بودند، نه مدیر یک مؤسّسه‌ای بودند، نه پول بی‌ حساب و کتابی داشتند، امّا توانسته بودند با تلاش و کوشش و جمع کردن اعانتهای این و آن،صدها زوج را جهیزیه بدهد؛ انبارش را نشان دادند و بنده در تلویزیون نگاه میکردم؛ بله، اینها را باید ترویج کرد، این انسانها را باید ترویج کرد، این ‌جور کارها را باید ترویج کرد. ترویج فضایل یکی از وظایف همه‌ی آحاد جامعه و کسانی است که میتوانند این کار را انجام بدهند.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در سطح استان مرکزی اهدا شد.
سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله در راستای حمایت از ازدواج آسان و  به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) تعداد یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در سطح استان مرکزی اهدا نمود.
تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ سری جهیزیه توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله و با کمک خیرین در سطح استان مرکزی و بین زوج های جوان توزیع شده که به منظور حمایت از کالای ایرانی، این جهیزیه ها تماما از اجناس با کیفیت تولید داخل تهیه شده است.
اهدای یک هزار بسته لوازم التحریر، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب، بهره برداری از ۶۰۰ امین صندوق قرض الحسنه مسجد محور مردم یار اشتغال زا  با رویکرد آموزش و توانمند سازی، بهره برداری از ۶۴۰ فرصت شغلی ایجاد شده، افتتاح ۲۰ تعاونی در قالب صندوق های قرض الحسنه و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی از جمله برنامه های دیگر بسیج سازندگی سپاه روح الله در ایام الله دهه فجر امسال است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.