بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان خنداب در دهه مبارک فجر

طی مراسمی آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی خنداب با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و برخی از مسوولین برگزار شد.

طی مراسمی آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و برخی از مسؤولین برگزار شد.
سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر خنداب و شورای اداری شهرستان اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد طنین‌انداز شدن فرهنگ دینی و انقلابی در سطح کشور هستیم که خوشبختانه امروز به‌ واسطه این فرهنگ ارزشمند دستاوردهای چشمگیری به دست آمده و دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین این دستاوردهای عظیم است که باید به آن توجه داشته باشیم.
وی افزود: در فرهنگ اسلام و انقلاب مدیر به معنای رهبر قلمداد می‌شود که این نگاه کاملاً با نگاهی که برای یک مدیر به معنای عام به کار گرفته می‌شود متفاوت است و امروز نگاهمان به مسئولیت‌هایی که در کشور داریم باید اسلامی و انقلابی باشد که اگر این‌گونه باشد قطعاً مؤثر خواهیم بود.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی با اهمیت است چراکه شهدا باب جاری شدن برکات و خیرات زیادی برای جامعه شدند و امروز بهترین پاسداشت شهدا خدمت‌رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده و اگر از این فرصت به خوبی استفاده نکنیم قطعاً ضرر خواهیم کرد.
کریمی ادامه داد: امروز وجود جوانان خوش‌فکر، خلاق و مبتکر یک سرمایه بزرگ برای کشور محسوب می‌شود که باید هنر این را داشته باشیم که از این سرمایه عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.
وی افزود: امروز دشمن تمام تمرکز خود را برای جدایی مردم ازنظام اسلامی گذاشته که در این راستا معیشت مردم را هدف قرار داده که در کنار جنگ روانی می‌خواهد اهداف شوم خود را محقق سازد و لذا باید نسبت به اهداف دشمن هوشیار باشیم.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دشمنان ملت امروز از هر خلائی که در کشور به وجود می‌آید به دنبال سوءاستفاده هستند که در این راستا به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام و انقلاب می‌باشند و خوشبختانه تابه امروز در تمام راهبردها با شکست سنگین مواجه شده‌اند.
کریمی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم امروز عمل صالح بخشی از ابعاد آن با خدمت صادقانه به مردم محقق می‌شود و اگر بتوانیم در این راستا خدمت صادقانه‌ای به مردم انجام دهیم قطعاً در راستای تحقق اهداف انقلاب مؤثر خواهیم بود.
وی بیان کرد: امروز ایجاد امید و انگیزه برای جوانان یک ضرورت است و این مورد توجه مقام معظم رهبری در گام دوم است و به‌وضوح می‌بینیم که هم مسئله جوانان در بیانیه پرکاربرد است و هم رویکرد بیانیه امید به آینده است و ما هم باید آن را مورد توجه قرار دهیم.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: به فضل الهی و هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز جمهوری اسلامی با حرکت جهشی خود به سمت اهداف و آرمان‌های بلند خود با قوت پیش می‌رود و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند در حرکت پرشتاب ملت تأثیری بگذارد.

کریمی ادامه داد: امروز سپاه روح‌الله استان مرکزی در کنار همه مأموریت‌هایی که در حال انجام است، با توجه به احساس نیازی که وجود داشته به مسکن رزمندگان بسیجی ورود پیدا کرده که به دنبال این هستیم کار اثربخشی در این راستا انجام دهیم.
وی افزود: یکی از مشکلاتی که در برخی از مناطق استان وجود داشت بحث وجود مسکن نامناسب برخی از رزمندگان بسیجی است که عمدتاً در مناطق کم برخوردار هستند که این عزیزان در طول این سال‌ها با عزت‌نفسی که داشتند با مشکل مسکن روبه رو بودند و امروز وظیفه داریم کاری در این راستا انجام دهیم.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: رزمندگان بسیجی در مقاطعی از دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه‌های مختلف انقلاب جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌های زیادی برای مردم و انقلاب انجام دادند و شایسته نظام اسلامی نیست که امروز رزمنده مجاهد آن دچار مشکل مسکن باشد.
کریمی اظهار کرد: با ورود گروه های جهادی بسیج سازندگی، ارائه تسهیلات و آورده‌های خود رزمندگان به مسئله ساماندهی مسکن رزمندگان ورود پیدا کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری و مشارکت کلیه دستگاه‌ها در کوتاه‌مدت اقدامات اثربخشی انجام دهیم.
وی اضافه کرد: امروز مهمترین اولویت سپاه پاسداران محرومیت‌زدایی و ریشه‌کنی فقر در جامعه و خصوصاً در مناطق کم برخوردار است که تمام توانمان را برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار خواهیم آورد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی دیگر از کارهای سپاه روح‌الله توجه و رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خصوصاً در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار است که با محوریت قرارگاه جوادالائمه اقدامات متنوعی انجام می‌دهد.
کریمی بیان داشت: امروز محوریت کار قرارگاه جوادالائمه در سپاه ارائه مشاوره‌های تخصصی و اقدامات اثرگذار اجتماعی برای رفع مشکلات قضائی، اعتیاد، طلاق و سایر آسیب‌ها است که در ابعاد مختلف دنبال می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب نیز در این آیین گفت: حضرت امام(ره) از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی با محوریت بسیج مردمی انقلاب را بیمه کرد و امروز بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در کشور شاهد آن هستیم به برکت بسیج مردمی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.