توزیع 1000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان مرکزی


به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر کمک مومنانه در استان مرکزی توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی استان مرکزی ؛ درمراسمی در شهر اراک توزیع هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک‌های مومنانه در سطح استان مرکزی به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند که ارزش هر بسته بیش از یکصد و ۸۰ هزار تومان است، از جمله کمک‌ها در ایام الله دهه فجر بود که امروز در سطح استان مرکزی توزیع شد.

محترمی افزود: توزیع این بسته‌ها یکی از برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت و در ادامه نهضت کمک‌های مومنانه در سطح استان است که در ابعاد مختلف از قبیل بسته‌های معیشتی، بسته‌های لوازم التحریر، گوشت قربانی، کمک‌های نقدی و سایر کمک‌ها انجام شد.

او اضافه کرد: بسته‌های لوازم التحریر از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تهیه شده و این قرارگاه به صورت نوبه‌ای در زمینه اهدای سبد‌های جهیزیه، لوازم التحریر و اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی در کنار بسیج سازندگی سپاه روح الله اقدامات ارزنده‌ای را در خدمت رسانی به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در استان مرکزی داشته که قابل تقدیر است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با تشریح فعالیت‌های گروه‌های جهادی بیان کرد: با سازماندهی گروه‌های جهادی در استان مرکزی بیش از هزار و 250 گروه جهادی فعال در ۲۲ قشر تخصصی در راستای خدمت بی منت به مردم انجام وظیفه می‌کنند.

او ادامه داد: این گروه‌ها بستری بسیار مناسب برای تربیت مدیران آینده نظام اسلامی هستند و خوشبختانه در طول این چند سال اخیر به وضوح شاهد اثرگذاری و خیرات آن‌ها در گوشه به گوشه کشور بودیم.

محترمی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی در سطح استان مرکزی در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۹ ایجاد شده که عمدتا پایدار هستند و تا پایان سال با قوت دنبال می‌شوند.

او تصریح کرد: همچنین تا ایام الله دهه فجر بیش از ۶۱۰ صندوق قرض الحسنه با محوریت مساجد و مردم تشکیل و راه اندازی شده که در راستای تحقق اقتصاد مردم پایه فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۴ هزار جهادگر در ابعاد مختلف در راستای کنترل، کاهش آسیب‌ها و مقابله جدی با بیماری انجام وظیفه کردند و منشا خدمات بسیار اثرگذاری در سطح استان بوده اند و این اقدامات تا ریشه کن کردن بیماری با قدت ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.