همگانی کردن گفتمان جهادی و گسترش حمایت از محرومان با همکاری بنیاد علوی در استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی: امروز بسیج سازندگی، بیناد مستضعفان و بنیاد علوی برای رفع مشکلات و محرومیت ها دست در دست یکیدگر داده اند و پنجه در پنجه فقر در حال مبارزه هستند که خوشبختانه نتیجه و آثار و برکات آن را به وضوح مشاهده می کنیم.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد:خوشبختانه امروز به برکت وجود فرهنگی دینی و انقلابی در کشور نهادهای انقلابی در خدمت صادقانه و بی منت به مردم پیشگام هستند و این برگرفته از این است که مردم را ولی نعمت خود می دانند و خود را همواره وام دار مردم می پندارند و لذا از هیچ فرصتی برای خدمت کوتاهی نمی کنند.

جمله ای مقام معظم رهبری با این عنوان دارند که ما جز کار جهادی و انقلابی نمی توانیم کشور را به سامان برسانیم و این باید یک راهبرد برای همه ما باشد که خوشبختانه امروز به برکت وجود مسئولین جهادی در نهادهای انقلابی در حال تحقق این مسئله هستیم.

محترمی خاطر نشان کرد: امروز آنچیزی که برای آبادانی و انجام اقدامات اثرگذار نیاز است همگانی کردن گفتمان جهادی و گسترش حضور خود مردم و خصوصا جوانان در عرصه فعالیت های جهادی است که خوشبختانه این راهبرد را امروز در بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سایر نهادهای دیگر به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود :الگوی کار جهادی الگوی دفاع مقدس است و به وضوح می بینیم فضایی که در اردوهای جهادی و کارهای جهادگونه حاکم است فضایی شبیه به جبهه و شب های عملیات است که رزمندگان صادقانه و بی منت برای کسب دستاوردهای ارزشمند تلاش می کنند.

امروز بسیج سازندگی، بیناد مستضعفان و بنیاد علوی برای رفع مشکلات و محرومیت ها دست در دست یکیدگر داده اند و پنجه در پنجه فقر در حال مبارزه هستند که خوشبختانه نتیجه و آثار و برکات آن را به وضوح مشاهده می کنیم.

او یاد آور شد :شیوع بیماری کرونا ابعاد دیگری از خدمات و اقدامات موثر نهادهای انقلابی را به رخ جامعه کشاند و ثابت کرد نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج،بنیاد مستضعفان،بنیاد علوی ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سایرین در هر شرایطی کنار مردم هستند و خدمت رسانی به مردم تعطیل بردار نیست.

محترمی افزود :خوشبختانه به برکت هم افزایی ها و مشارکت های سازنده نهادهای انقلابی نهضت ها و پویش هایی سازنده ای برای مقابله جدی و کاهش آسیب های بیماری در سطح کشور انجام دادند که نمونه آن راه افتادن نهضت کمک مومنانه بود که صحنه هایی زیبا از حماسه آفرینی مواسات و همدلی را رقم زد.

همچنین گفت: استان مرکزی در شرایط کرونایی به همت هم افزایی ها و تعاملات سازنده مسئولین و حمایت های نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اقدامات اثر گذاری در راستای خدمت به مردم در همه ابعاد انجام داد و نتایج خوبی به ارمغان آورد.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: گروه های جهادی بسیج سازندگی از همان ابتدای شیوع بیماری خدمت به مردم و ولی نعمتان را بیش از گذشته با قوت ادامه دادند و علاوه بر اقدامات سازنده در راستای مبارزه،مقابله و کاهش آسیب های بیماری کرونا خدمت به محرومین نیز انجام میشد.

امروز مهمترین راهبرد گروه های جهادی تلاش برای فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت است که عرصه ها و ابعاد بسیار گسترده ای برای آنها فراهم و نقش آفرینی می کنند.

از مهمترین نهادهایی که در طی این یک سال اخیر همراه با بسیج سازندگی برای خدمت به محرومان گام به گام حرکت می کردند و تلاش های مستمر داشتند بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی بود که حمایت های بسیاری از اقدامات بسیج سازندگی انجام دادند.

در همین راستا مسئولین ارشد استان که خود پرچم دار حمایت از محرومان و ولی نعمتان هستند از اقدامات اثرگذار و تلاش های ارزشمند این دو نهاد انقلابی و مسئولین جهادی آنها آقای مهندس پرویز فتاح و آقای مهندس محسن منصوری تشکر و قدردانی می نمایند.

امروز یکی از مهمترین دستاوردهای کارها و اقدامات جهادی در کشور کادر سازی برای آینده انقلاب است و خوشبختانه امروز گروه های جهادی زمینه ساز تربیت مدیران و کارگزارانی دلسوز برای ایران اسلامی را فراهم کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.