برگزاری اولین اردوی جهادی فرهنگی هنرمندان اراکی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و آشنایی هنرمندان با روحیه و فعالیت های جهادی

آرش صحرانورد مسئول کانون بسیج هنرمندان اراک در آیین اختتامیه اردوی جهادی هنرمندان اراکی:

اولین اردوی جهادی فرهنگی هنرمندان اراکی با اهداف مهم افزایش نشاط اجتماعی و آشنایی هنرمندان با روحیه و فعالیت های جهادی به مدت ۲ روز در روستای مالک آباد اراک برگزار شد.

 

عکس

 

اردوی جهادی هنرمندان که از ابتکارات کانون بسیج هنرمندان اراک می باشد با رویکرد هنری و ادبی با بیش از ۲۰ هنرمند متخصص اراکی برگزار شد که هنرمندان علاوه بر اقدامات و فعالیت های جهادی کلاس های آموزشی از قبیل عکاسی، هنرهای تجسمی، کاریکاتور، تئاتر، شعر ، داستان و مستند سازی برای مردم روستا برگزار کردند.

 

در اولین اردوی جهادی هنرمندان اراکی علاوه بر اینکه خدمت به مردم روستا در دستور کار بود استعدادیابی در زمینه های هنری و ادبی مورد توجه بود که دستاورد این اردو شناسایی و کشف استعدادهای زیادی از مردم و خصوصا جوانان روستا را به همراه داشت.

 

عکس

 

زیبا سازی محیط روستایی یکی از اقدامات مهم در اردوی جهادی هنرمندان اراکی بود که بسیج هنرمندان با توجه به رسالت های خود در این راستا با راه اندازی اردوجهادی به این مسئله ورود پیدا کرد و خوشبختانه توانستیم اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

 

حضور جهادگران بسیجی در روستاها و مناطق محروم در طی این سال ها همواره موجب احیای امید و دلگرمی مردم روستا شده و در اردوی جهادی هنرمندان اراکی سعی کردیم با انجام اقدامات متفاوت در راستای نشاط و شادابی روستا گام برداریم.

 

رنگ آمیزی و دیوار نویسی مدرسه ابتدایی حضرت محمد(ص)، رنگ آمیزی محوطه مسجد حضرت ولی عصر(عج)، رنگ آمیزی معابر پر تردد روستا، برپایی نمایشگاه مهدویت در محوطه مسجد حضرت ولیعصر(عج) ، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) همراه با اهدای جوائز، نشست های بصیرتی ، برگزاری کلاس های آموزشی با رویکرد ادبی و هنری و به کارگیری جوانان و نوجوانان روستا در فعالیت ها از جمله اقدامات مهم اردوی جهادی هنرمندان اراکی بود.

 

عکس

 

با توجه به استقبال هنرمندان اراکی و موفقیت در اولین اردوی جهادی سعی داریم اینگونه برنامه ها را در طول سال با قوت ادامه دهیم که لازمه آن حمایت دستگاه ها و خیرین است و باید به آن توجه شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.