مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی:

شعار دانشجویان جهادگر در اردوهای جهادی" می سازیم تا ساخته شویم" است

ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در آیین بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و در جمع دانشجویان جهادگر:
شعار دانشجویان جهادگر در اردوهای جهادی" می سازیم تا ساخته شویم" است و همه توان را برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای ایجاد همدلی و همزبانی با مردم به کار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی استان مرکزی ؛ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در آیین بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و در جمع دانشجویان جهادگر گفت:

در ایام نوروز فرصت بسیار ویژه ای در اختیار دانشجویان برای شرکت در اردوهای جهادی قرار میگیرد که دانشجویان ضمن گذراندن دوره های تربیت جهادی با بسیاری از مسائل مهم که در آینده برای آنها کاربردی است آشنا می شوند.

اردو جهادی

وی افزود: خوشبختانه به برکت فضای انقلابی و جهادی که امروز در بسیج دانشجویی حاکم شده جمعی از دانشجویان دغدغه مند با رویکرد علمی در مناطق محروم در عرصه های عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی حضور پیدا می کنند و منشا خدمات و اقدامات گسترده هستند.

پوراسماعیلی افزود : یکی از رویکردهای مهم اردوهای جهادی بسیج دانشجویی مبارزه با نا امیدی در مناطق محروم است و همانگونه که اردوهای جهادی موجب احیای امید و نشاط در بین مناطق کم برخوردار هستند دانشجویان جهادگر با رویکردی کاملا علمی و بر اساس نگاه های کاربردی در این راستا تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی دانشجویی روزنه امید در مناطق محروم را تقویت میکند و دانشجویان جهادگر علاوه بر به میدان آوردن همه توان خود برای خدمت رسانی استعدادها و توانایی های جوانان و نوجوانان آن منطقه را شناسایی می کنند و بسیج دانشجویی در راستای بهره بردن از آنها کادر سازی خواهد کرد.

اردو جهادی

او خاطر نشان شد :شعار دانشجویان جهادگر در اردوهای جهادی" می سازیم تا ساخته شویم" است و همه توان را برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای ایجاد همدلی و همزبانی با مردم به کار خواهیم گرفت.

در ایام نوروز چهار دانشگاه شهر اراک برای شرکت در اردوهای جهادی پای کار آمدند و دانشجویان زیادی از دانشگاه های اراک، پیام نور، صنعتی و آزاد اسلامی برای خدمت رسانی اعلام آمادگی کردند.

دانشگاه صنعتی در روستای حسن آباد شازند، دانشگاه پیام نور در روستای اکبر آباد شازند، دانشگاه آزاد اسلامی در سه پروژه روستای قلعه نو اراک و دانشگاه اراک هم در روستای قلعه نو برای فعالیت های جهادی به میدان آمدند.

اردو

در چهار منطقه ای که دانشجویان جهادگر در ایام نوروز حضور پیدا کردند بیش از یکصد نفر جهادگر دانشجو فعالیت داشتند و توانستند اقدامات اثربخشی انجام دهند.

علاوه بر برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی با سازماندهی جهادگران در عرصه های مختلف همچون مبارزه با کرونا در همه ابعاد ، فعالیت های پزشکی، بهداشتی و درمانی و فعالیت های علمی در حوزه دانش بنیان نیز در حال فعالیت است که خوشبختانه جوانان مومن، انقلابی با روحیه بسیجی و جهادی در قالب ۳۵ گروه جهادی در این راستا سازماندهی شده اند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.