بیانیه مجمع جهادگران استان مرکزی در دعوت از اقشار مردم برای حضور حداکثری انتخابات و انتخاب آگاهانه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 ( به زن و مرد و آن کس که به حد رأی دادن رسیده واجب است این مسئله که در پایِ صندوق‌هایِ تعیین رئیس جمهوری، حاضر بشود و رأی بدهند. چنانچه سستی بکنید کسانی که بخواهند این کشور را به باد فنا بدهند ممکن است پیروز شوند) / امام خمینی(ره)

 

 امروز ما در آستانه تصمیم بزرگ برای کشورمان قرار داریم، در ساعات و لحظاتی به سر می بریم که از سرنوشت سازترین لحظات تاریخ پر افتخار این مرز و بوم می باشد. ۲۸ خرداد شب قدر دیگری برای این ملّت شهیدپرور و امّت حزب اللّه می باشد که درک و انتخابِ درست در آن، امید بخش آینده‌ای روشن و موجب دمیدن روحی تازه در کالبد کشور می باشد.

 

 حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز آماج حملات کینه توزانه دشمنان این امّت و ملّت قرار گرفته است. حال که این میراث گرانبها و این میزان یادگار مانده از مجاهدت‌های هزاران عالم و شهید و در رأس آن امام امت، خمینی کبیر در دستان ماست پس باید با مجاهدتی عظیم و عملی جهادی و قوی تر از هر زمان به حفظ این میراث گرانبها همّت بگماریم، همّتی برخاسته از ایمان، به کار گیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت های وجودی، تا ده‌ها و صدها برابر بتوانیم تأثیرگذار باشیم؛ چرا که هر تصمیم ما نه برای چهار سال بلکه برای سالیان طولانی در تک تک لحظات زندگی مان تأثیرگذار است.

 

امروز کاندیداهای مختلف در عرصه رقابت کرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، شعارهایی را بیان می نمایند که گروه‌های جهادی در عرصه میدان، جامه عمل به آنها پوشانده اند. شعار هایی از جنس خدمت، محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم یاری و... که نمی‌توان به این مهم دست یافت مگر با حضور حداکثری و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در انتخاب افرادی اصلح.

 

 حضوری که موجب ارتقای موقعیت و تثبیت موفقیت‌های نظام، مایه شکوه، عزّت و آبروی بین‌المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار خواهد شد و ان شاءاللّه با انتخاب افرادی با ایمان، شجاع، وظیفه‌شناس، کارآمد و وفادار به ملّت و انقلاب، پر انگیزه، سرسخت در برابر دشمنان، دل نبسته به صندلی های قدرت و شهرت و بدون چشمداشت مادّی و انتفاع شخصی و در یک کلام فردی "جهادی" بتوانیم به دولت و شورایی اسلامی در تراز انقلاب اسلامی جهت زدودن غبار محرومیت از چهره محرومان ایران اسلامی دست یافته و زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه اللّه ارواحناله الفداه باشیم.

 

لذا مجمع جهادگران استان مرکزی به نمایندگی ۱۲۰۰ گروه جهادی فعال در مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی از آحاد مردم شریف استان مرکزی دعوت می نماید با حضوری پر رنگ و آگاهانه و با علم به مشکلات عدیده و کاستی ها و کم کاری های صورت گرفته گامی سرنوشت ساز در تعیین سرنوشت خویش برداشته و با رأی خود موجبات ناامیدی دشمنان و اعتلای میهن عزیزمان را فراهم آوریم. روزهای خوب و درخشان در مسیر حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در انتظار ایران عزیز است. مطمئنیم همه با هم در مسیر ساخت ایران آباد و قوی در پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

                                                                                       

 مجمع جهادگران استان مرکزی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.