گروه های جهادی در سخت ترین شرایط به طور عملی ثابت کردند پای کار مردم هستند

سید مبین حجازی دبیر مجمع جهادگران استان مرکزی در نشست با گروه های جهادی فعال در سطح شهر اراک:

 

 گروه های جهادی در سخت ترین شرایط به طور عملی ثابت کردند پای کار مردم هستند و تمام آبرو و توان خود را برای امیدآفرینی و نشاط انقلابی در مقاطع مختلف پای کار آورده اند.

 

در رزمایش جهادگران بسیج سازندگی که از ابتدای خرداد ماه در سطح استان آغاز شد بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی پای کار آمدند و با اقدامات سازنده خود توانستند "جهاد امید آفرینی ، مشارکت حداکثری" را رقم بزنند.

 

یکی از دستاوردهای مهم رزمایش بزرگ" جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری" که یک اعزام گسترده از جهادگران بسیجی به مناطق محروم را رقم زد تحقق نهضت خدمت رسانی بود که برکات بسیار فراوانی برای مردم و جامعه به همراه داشت.

 

بیش از ۲۵ هزار جهادگر از اقشار مختلف و خصوصا جوانان در رزمایش جهادگران بسیجی مشارکت داشتند که با حضور در مناطق کم برخودار نسبت به انجام فعالیت های خدمت رسانی و سازندگی ، در عرصه های مختلف عمرانی ، فرهنگی ،آموزشی ، بهداشت و درمان و سایر فعالیت ها اقدام نمودند.

 

 امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی همواره از برنامه های مهم گروه های جهادی بوده و این رویکرد در ایام تابستان بسیار چشمگیرتر است.

 

جهادگران بسیجی در ایام تابستان با هدف امید آفرینی دربین آحاد جامعه و در امتداد فعالیت های گذشته خود خدمات رسانی به ولی نعمتان انقلاب را متوقف نخواهند کرد و با انجام اقداماتی از قبیل احداث و مرمت منازل محرومین ، نقش آفرینی در نهضت کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی و اجرای پروژه های عام المنفعه زودبازده و و سایر اقدامات دیگر در طی برنامه ریزی منسجم منشا خدمات موثر برای ولی نعمتان خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.