مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اعلام کرد

احداث ۲۰۰ واحد مسکونی ولی نعمتان انقلاب توسط 800 گروه جهادی در استان مرکزی

محترمی اظهار کرد: در سالجاری ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار گرفته که امیدواریم با مشارکت خیرین و دستگاه های متولی ساخت آنها با سرعت بیشتری انجام شود.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اعلام فراخوان ثبت نام اردوهای جهادی تابستانه در سطح استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی در راستای رسالت ها و ماموریت های مهم خود ازجمله زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق کم برخوردار و محروم در طی ایام مختلف سال رزمایش های مختلفی برگزار می کند.

محترمی اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی که از اقشار مردم و خصوصاً جوانان هستند و رویکرد کاملاً تخصصی دارند در گوشه به گوشه استان مرکزی سازمان‌دهی شده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: یکی از عرصه‌های مهم فعالیت گروه‌های جهادی فعالیت‌های عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی است که پروژه‌هایی شامل ساخت مسکن محرومین، بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده، کانال‌کشی آب کشاورزی، لایروبی قنوات، لوله‌گذاری زمین‌های کشاورزی، لایروبی رودآب ها، ساخت استخر ذخیره آب، ساخت زمین های ورزشی روباز، اجرای پروژه های انتقال آب شرب، ساخت مدرسه، بازسازی مدارس و سایر فعالیت های دیگراست.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: در تابستان امسال در راستای اجرای پروژه های عمرانی محرومیت زدایی بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند که شمار زیادی از این جهادگران بسیجی مهندسین عمران و کشاورزی هستند که در عرصه های مرتبط خدمات ارائه می کنند.

محترمی اظهار کرد: در سالجاری ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار گرفته که امیدواریم با مشارکت خیرین و دستگاه های متولی ساخت آنها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین اجرای پروژه های مرتبط با آب و کشاورزی یکی دیگر از برنامه های مهم است که سال گذشته بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول گذاری و در مجموع احداث ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی انجام شد که اجرای این پروژه ها در راستای صیانت از آب بسیار موثر واقع شد و توانست به شکل میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق اجرای طرح جلوگیری کند و امسال نیز در دستور کار است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: یکی دیگر از عرصه های مهم فعالیت جهادگران بسیجی مقابله با بیماری کرونا است که در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی خدماتی شامل تهیه و توزیع بسته معیشتی، ضدعفونی معابر و اماکن، کمک به کادر درمان و سایر فعالیت ها ارائه می شود.

محترمی افزود: بهداشت دام و طیور یکی دیگر از عرصه های فعالیت جهادگران بسیجی است که بیش از ۱۲ گروه متخصص در سطح استان فعالیت دارند.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی در سطح استان و رزمایش تابستانه جهادگران بسیجی، بسیج سازندگی استان مرکزی از کلیه علاقمندان به فعالیت های جهادی ثبت نام به عمل می آورد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی تابستان در عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و بهداشتی است که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.