ساخت و مرمت ۵۰ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی بسیج طلاب استان مرکزی

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی: از فعالیت‌های ایام تابستان بسیج طلاب ساخت و مرمت بیش از ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان در مناطق محروم استان است که طلاب بسیجی به شکل سه‌روزه و یا هفت‌روزه در اردوهای جهادی حضور پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی ظهر امروز در حاشیه رزمایش سه‌روزه بسیج طلاب در روستای مشهد الکوبه اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با ۳۶ گروه جهادی فعال در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، مقابله با بیماری کرونا، فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه در سطح استان فعالیت می‌کند.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا طلاب بسیجی در قالب طرح «همیار بیمار» در بیمارستان‌ها نقش‌آفرینی کردند که بیش از ۱۳۰ نفر در این عرصه سازمان‌دهی شده‌اند و در شرایط مختلف آماده خدمت هستند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد:‌ همچنین یکی از عرصه‌های دیگر که طلاب بسیجی با خط‌شکنی خود تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند تغسیل و تدفین اموات کرونایی بود که بیش از ۶۵ طلبه برادر و خواهر در این خصوص سازمان‌دهی شدند و در مقاطع مختلف خدمات ارائه می‌دهند.

رجبی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه یکی از برنامه‌های مهم دیگر بسیج طلاب است که از ابتدای بیماری کرونا بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شده که تهیه غذای گرم، گوشت قربانی و کارت هدیه در قالب نهضت کمک مؤمنانه نیز از جمله اقدامات در این راستا بوده است.

وی اضافه کرد: از فعالیت‌های ایام تابستان بسیج طلاب بازسازی و مرمت بیش از ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان در مناطق محروم استان است که طلاب بسیجی به شکل سه‌روزه و یا هفت‌روزه در اردوهای جهادی حضور پیدا می‌کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: اردوهای جهادی بسیج طلاب از ۱۶ تیرماه شروع شده که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم حجم قابل توجهی از طلاب در این اردوها شرکت کنند.

Image removed.

 

رجبی خاطرنشان کرد:‌ رزمایش سه روزه طلاب بسیجی در روستای مشهد الکوبه با محوریت اقدامات سازندگی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی برگزار شد که در کنار اقدامات محرومیت‌زدایی و عمرانی کلاس‌های مشاوره، احکام، تربیت فرزند، برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی و ارائه خدمات بهداشتی نیز برگزار شد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم بسیج طلاب در هفته حجاب و عفاف راه‌اندازی نهضت تولید محتوا با رویکرد تبیین فرهنگ ارزشمند حجاب و عفاف است که طلاب بسیجی نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت:‌ برگزاری نشست‌های مجازی، راه‌اندازی غرفه‌های حجاب و عفاف در اماکن و امام‌زاده‌های مقدس و مراکز شهرها، اهدای گل به دختران در سطح شهر، انجام‌ برنامه‌های تبلیغی در سطح شهر با موضوع ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، راه‌اندازی نمایشگاه‌ها در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در شبکه شاد و برگزاری برنامه‌هایی برای ایجاد نشاط انقلابی از جمله برنامه‌های مهم در هفته عفاف و حجاب است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.