فرمانده سپاه روح الله :

حضور جهادگران در بین مردم باعث تقویت امید میشود

گروه های جهادی بسیج که عمدتا از جوانان و نوجوانان هستند با حضورشان در مناطق محروم و روستایی امید را در بین مردم تقویت می کنند و می توان گفت جهادگران بسیجی امیدهای انقلاب هستند که در گام دوم برای رسیدن به اهداف نقش به سزایی دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در آیین سرکشی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان زرندیه و برنامه های دهه امامت و ولایت در این شهرستان:

کریمی افزود : تفکر و فرهنگ بسیج از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) است و بسیج با عملکرد درخشانی که از خود برجای گذاشته امروز به نمایشگاه ایثار و مجاهدت در همه بخش ها تبدیل شده است.

فر مانده سپاه روح الله بیان کرد: بسیج در عرصه های مختلف و با گستره ای از خدمات گوناگون در سایر فعالیت ها پیشرو و پیشگام است و امروز به یک نیرو و تفکر ارزشمند و البته مقتدر تبدیل شده که ورود آن به هر بحران و مشکلی خاتمه دهنده خواهد بود و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی این مسئله را اثبات می کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی نشان داده همراه مردم و کاملا مردمی است و هرکجا مشکل و گرفتاری برای مردم ایجاد می شود بسیج گره گشا و نجات دهنده است.امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی بسیج همچنان کارآمد و پویا در راستای خدمت به مردم در میدان حضور دارد و ورود بسیج در عرصه های مختلف کارآمدی و نجات بخش بودن آن را همواره ثابت کرده است.

سردار گفت: بسیج در مسیر خدمت رسانی همه جانبه به مردم متوقف نخواهد شد و به عنوان پشیبان بزرگ ملت همچون پناهگاهی برای مستضعفین عالم است که برای خدمت به مردم آماده هرگونه مجاهدت است.

ایشان افزودن : یکی از مهمترین اقشار بسیج که از بطن مردم و جوانان مومن و متدین هستند بسیج سازندگی است که در راستای همگانی شدن گفتمان جهادی بسیج تلاش می کنند چراکه اعتقاد داریم تنها راه حل مشکلات و رسیدن به پیشرفت کار جهادی و روحیه بسیجی است.

کریمی گفت: یکی از مهمترین انتظاراتی که از بسیج سازندگی از طی سال های قبل وجود داشته گسترش حضور عموم مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان در فعالیت های جهادی است که خوشبختانه در این راستا موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: پایکار آوردن بسیج مردمی برای حل مشکلات یکی از راهکارهای عبور از مقطع فعلی است و بسیج سازندگی در این راستا علاوه بر اینکه پیشتاز است باید همواره در این مسیر گام بردارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در سطح استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد که در عرصه های مختلف منشا خدمات گسترده ای هستند و امروز گفتمان جهادی باید در سایر بخش های کشور راه بیفتد.

کریمی افزود: کشور نیازمند راه اندازی گفتمان جهادی در سایر بخشها است و در این مسئله همه افراد باید نقش آفرینی کنند ولی گروه های جهادی بسیج در این مهم نقش به سزایی دارند.

فرمانده سپاه روح الله عنوان کرد:یکی از مسایل دیگری که گروه های جهادی بسیج باید به آن توجه داشته باشند تبیین دستاوردهای جهادی است و باید به عنوان سفیران کار و تلاش در این راستا گام بردارند و رسانه ها نیز باید یاری رسان جهادگران باشند.

وی افزود :گروه های جهادی بسیج که عمدتا از جوانان و نوجوانان هستند با حضورشان در مناطق محروم و روستایی امید را در بین مردم تقویت می کنند و می توان گفت جهادگران بسیجی امیدهای انقلاب هستند که در گام دوم برای رسیدن به اهداف نقش به سزایی دارند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.