ساخت 15 واحد مسکونی محرومین به دست جهادگران شازندی

فرمانده سپاه شازند گفت: جهادگران بسیج سازندگی ۱۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در شازند می‌سازند.

سرهنگ رشید اکبری در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج شازند به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به پروژه‌های مهم سپاه و بسیج اظهار داشت: بیش از 80 گروه جهادی در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آموزشی، عمرانی، محرومیت‌زدایی، سازندگی، فرهنگی، کشاورزی و غیره در شهرستان شازند فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امسال یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در شازند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با هدف رفع مشکلات مردم به ویژه کشاورزان، ایجاد اشتغال و احیای روستاها است که برای تحقق این اهداف با تمام توان گام برمی‌داریم.

فرمانده سپاه ناحیه شازند ادامه داد: تاکنون 45 هزار بسته معیشتی در شهرستان شازند در راستای نهضت کمک مومنانه توزیع شده و به مناسبت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس هجدهمین مرحله از کمک مومنانه برگزار شد به طوری که حدود 200 بسته لوازم‌التحریر و هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

کمک مومنانه

 

اکبری با اشاره به اینکه امسال اجرای 18 پروژه محرومیت‌زدایی با محوریت آب و ساخت 15 واحد مسکونی در دستورکار است، گفت: بیش از 85 صندوق قرض‌الحسنه با محوریت مردم راه‌اندازی و حدود 3 هزار نفر سازماندهی شدند که علاوه‌بر آموزش، توانمندسازی و ارائه تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار انجام می‌شود.

وی افزود: امسال برنامه‌های سالگرد دفاع مقدس با شعار "مامقتدریم" برگزار می‌شود که تقریباً 200 مورد برنامه و 72 عنوان برنامه هدفگذاری شده است و امیدواریم بتوانیم با این برنامه‌ها گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه شازند بیان کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از 82 تیم تخصصی فعالیت می‌کنند و بیش از 80 نفر در اجرای واکسیناسیون عمومی آموزش دیدند که در راستای خدمت‌رسانی به عموم جامعه فعالیت می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.