تعریف و فراهم بیش از 1000 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی

سردارکریمی گفت:عرصه فعالیت‌های اشتغال‌زایی در بسیج سازندگی بسیار گسترده است که بیش از 1000 فرصت شغلی با ۲۰۰ عنوان عرصه اشتغال، فراهم است و امیدواریم با پای کار آوردن ظرفیت ها گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال برداریم.

سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج فراهان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اعتماد به نصرت الهی ، هدایت‌ها و مدیریت‌های حضرت امام(ره) ، وحدت میان ارتش و سپاه و احیای تفکر بسیج که مشارکت همه‌جانبه مردم برای دفاع را رقم زد مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس بود و امروز توجه به مؤلفه‌هایی همچون ولایت، انسجام و وحدت و تحقق بسیج مردمی می‌تواند راهکار حل مشکلات باشد.

کریمی گفت: جهاد تبیین یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ روانی دشمنان در فضای مجازی است و اگر ابتکارات و خلاقیت در تبیین وقایع رقم بخورد قطعاً دشمن در راهبرد جنگ روانی و وارونه نشان دادن حقایق شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل ماندگاری و زنده‌بودن دفاع مقدس مردمی بودن آن بود ادامه داد: مردم با همه توان برای پیروزی در جنگ تحمیلی به میدان آمدند و این درس مهمی است که اگر هر کاری به مردم سپرده شود قطعاً موفقیت رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: حضرت امام(ره) علاوه بر تحقیر و شکست دشمنان هم در انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس به مردم روحیه خودباوری و اعتمادبه‌نفس را آموخت و امروز روحیه خودباوری و تسلیم نشدن در برابر دشمنان باید روزبه‌روز در جامعه تقویت شود.

کریمی اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در سپاه و بسیج به کمک ظرفیت‌ها در دستور کار است اشتغال‌زایی است و به دنبال این هستیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسترها و زمینه‌های لازم برای نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد و به‌طورکلی مردمی کردن اقتصاد را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: از مهمترین مقدمات نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال توانمندسازی مردم است که تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شده‌اند و در سال گذشته با پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد تومان بیش از یک هزار فرصت شغلی در سال ۹۹ ایجاد شد و امسال نیز ۱ هزار و ۵۰۰ اشتغال نیز هدف‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: راه‌اندازی ۶۸۰ صندوق قرض‌الحسنه که بیش از ۳۰ هزار نفر در این صندوق‌ها سازمان‌دهی شده‌اند که در کنار ۵۰ تعاونی و سایر ظرفیت‌های دیگر برای اشتغال‌زایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:عرصه فعالیت‌های اشتغال‌زایی در بسیج سازندگی بسیار گسترده است که بیش از ۲۰۰ عنوان عرصه اشتغال فراهم است و امیدواریم با پای کار آوردن ظرفیت ها گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال برداریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.