استاندار مرکزی در مراسم افتتاح 130 پروژه های محرومیت زدایی:

مرکز راهبری سازندگی در استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود

استاندار مرکزی گفت: مرکز راهبری سازندگی و محرومیت‌زدایی را با کمک سپاه و بسیج و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی خواهیم کرد.

دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آیین افتتاح ۱۳۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور ویدیو کنفرانسی دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستصعفین کشور:

خوشبختانه مجموعه سپاه روح الله و بسیج سازندگی استان مرکزی پیشگام در امر محرومیت زدایی هستند و اقدامات چشمگیری در حوزه خدمت رسانی به مردم و اجرای پروژه های محرومیت زدایی انجام داده اند.

اگر بخواهیم به پیشرفت و تکاملی که مد نظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است برسیم باید از ظرفیت های نهادهای انقلابی همچون بسیج استفاده کنیم.

خوشبختانه در کشور ظرفیت نهادهای انقلابی و جهادی همچون بسیج و سایر ساختارهای دیگر که به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفته اند زمینه بسیار خوبی برای پیشرفت فراهم کرده اند که باید از آنها به خوبی در راستای پیشرفت همه جانبه کشور استفاده کرد.

در همین راستا ما در استانداری مرکزی مرکز راهبری سازندگی و محرومیت زدایی را با کمک سپاه و بسیج و مشارکت سایر دستگاه های اجرایی راه اندازی خواهیم کرد و کلیه مسایل محرومیت زدایی و سازندگی در استان را از این طریق با مشارکت و هم افزایی همه جانبه رقم پیگیری خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.