فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به نیت شهید «سلیمانی» در استان مرکزی/ ۴۱۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد

سردار کریمی گفت: خوشبختانه امروز بار دیگر توفیق برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در سطح استان توسط سپاه و جهادگران بسیجی فراهم شد که توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به نیت شهید «سلیمانی» و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در دستور کار قرار گرفت که در طی روزهای آینده به دست جامعه هدف خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه سپاه اراک اظهار کرد: در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه و کمک به معیشت نیازمندان عمده برنامه های سپاه روح الله و بسیج در استان به مناسبت هفته مقاومت با رویکرد خدمت رسانی و ارائه خدمات بود و سعی شد به یکی از ویژگی های رفتاری شهید «سلیمانی» که خدمت رسانی بی منت به مردم بود عمل شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز بار دیگر توفیق برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در سطح استان توسط سپاه و جهادگران بسیجی فراهم شد که توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در دستور کار قرار گرفت که در طی روزهای آینده به دست جامعه هدف خواهد رسید.

سردار کریمی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ گروه جهادی در سطح استان برای اجرای رزمایش کمک مومنانه هفته مقاومت نقش آفرینی می کنند و این ۱۷ هزار بسته های معیشتی به همت سپاه روح الله و جهادگران بسیجی تهیه و توزیع خواهد شد.
 

کمک مومنانه

وی با اشاره به توزیع ۵ هزار بسته معیشتی توسط سپاه اراک گفت: خوشبختانه با تلاش و همت سپاه اراک و جهادگران بسیجی اراکی امروز در این رزمایش ۵ هزار بسته معیشتی توزیع و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد و سپاه شهرستان اراک در نهضت کمک مومنانه خوش درخشید که جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: از ابتدای شروع نهضت کمک مومنانه و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون بیش از ۴۱۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده و سعی داریم تا پایان سال به مناسبت های مختلف این اقدام خداپسندانه را ادامه دهیم تا بخشی از مشکلات نیازمندان مرتفع شود.

وی با اشاره به سیره شهید «سلیمانی» بیان کرد: توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مردم از ویژگی های اخلاقی شهید «سلیمانی» بود و لذا به تاسی از این شهید بزرگوار در هفته مقاومت و به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج «قاسم» اجرای طرح های خدمت رسانی از جمله طرح شهید «سلیمانی» و طرح شهید «رهنمون» در دستور کار بود و در این قالب ها خدمات زیادی به مردم استان ارائه شد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: به طور مثال در طرح جهادی و سلامت شهید «سلیمانی» بسیجیان در کنار سایر اقشار مردم بیش از ۵۰ عنوان خدمات ارائه می دهند که در سطح استان بیش از ۲۷ هزار بسیجی برای اجرای طرح شهید «سلیمانی» آموزش دیده اند و نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.