فرمانده سپاه روح الله:

کارنامه موفق سپاه در عرصه های مختلف نمایشگر هویت و ظرفیت های عظیم ملت ایران است/توزیع 500هزار بسته معیشتی توسط سپاه در سطح استان مرکزی

سردار کریمی گفت: تشکیل قرارگاه های محله محور با رویکرد بسیج از مهمترین اقدامات در این راستا است که در استان مرکزی بیش از ۵۰ قرارگاه محله محور تشکیل شده و در راستای حل مشکلات مردم و خدمت رسانی با محوریت مساجد و ائمه جماعت و البته حضور فعال خود مردم گام برمی دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه شهرستان محلات اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم و ولی نعمتان انقلاب و دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی مهمترین رسالت سپاه و بسیج است که با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و رویکرد انقلابی و مردمی سپاه انجام می شود و سپاه در دهه پنجم به سمت قوی شدن در همه ابعاد و خودکفایی گام برمی دارد.

وی افزود: سپاه با پشتوانه بسیج همواره در کنار مردم و متعلق به مردم است و در بحران ها و مقاطع مختلف وفاداری خود به ملت و نظام اسلامی را نشان داده و آنچیزی که توانسته سپاه را در ماموریت ها موفق کند ایمان ، عمل صالح و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و کارنامه موفق سپاه در عرصه های مختلف نمایشگر هویت و ظرفیت های عظیم ملت ایران است.

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل موفقیت های بسیج در طول سال ها مسجد محوری عمل کردن است،گفت: بسیجیان با رویکرد مسجد محوری در راستای خنثی سازی توطئه ها و تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها اقدام می کنند و بسیج با روحیه مامی توانیم دستاوردهای زیادی خلق کرده و امروز در گام دوم انقلاب احیای کارکرد مساجد و رویکرد مسجد محوری توسط بسیج با قوت دنبال می شود.

وی ادامه داد: تشکیل قرارگاه های محله محور با رویکرد بسیج از مهمترین اقدامات در این راستا است که در استان مرکزی بیش از ۵۰ قرارگاه محله محور تشکیل شده و در راستای حل مشکلات مردم و خدمت رسانی با محوریت مساجد و ائمه جماعت و البته حضور فعال خود مردم گام برمی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فعالیت های بسیج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با محوریت مساجد انجام می شود تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم پایه است که در استان مرکزی بیش از ۷۶۰ صندوق تشکیل شده و در ۲۰۰ عرصه اشتغال زایی فعالیت می کنند که دستاورد فعالیت این صندوق ها در سال گذشته اشتغال زایی بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار است.

وی افزود: نهضت کمک مومنانه از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در طی دوسال اخیر است که در استان مرکزی تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و در مناسبت های مختلف این اقدام خداپسندانه انجام می شود.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع بیش از ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۴ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت که به شکل محله محور و با استفاده از ظرفیت قرارگاه های محله محور سپاه انجام می شود و بیش از ۵۰۰ گروه جهادی در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.