مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

جهادگران بسیجی مانند یک ستاره درخشان پرفروغ راه ‌شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

امید محترمی در آیین رزمایش فاطمی اظهار داشت:جهادگران بسیجی مانند یک ستاره درخشان پرفروغ و جاوید بر آسمان محرومیت‌زدایی استان می‌درخشند و به طور گمنام راه ‌شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند، دیروز لباس خاکی بر تن رزمندگان اسلام بود و امروز آن لباس خاکی در اختیار جهادگران قرار دارد.

امید محترمی امروز در آیین رزمایش فاطمی اظهار داشت:جهادگران بسیجی مانند یک ستاره درخشان پرفروغ و جاوید بر آسمان محرومیت‌زدایی استان می‌درخشند و به طور گمنام راه ‌شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند، دیروز لباس خاکی بر تن رزمندگان اسلام بود و امروز آن لباس خاکی در اختیار جهادگران قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بعد از انقلاب شاهد شکل‌گیری جهاد سازندگی بودیم که منشا خیر و برکت فراوانی بود، پس از آن جهاد سازندگی توسط جریانات معلوم‌الحال منحل شد و روستاها در مسیر فراموشی قرار گرفت اما باز فرزندان انقلابی وارد میدان شدند و با فرمان مقام معظم رهبری شاهد تشکیل بسیج سازندگی بوده‌ایم.

محترمی تصریح کرد: بسیج در دل حوادث شکل گرفته و به بالندگی رسیده است و جهادگران به عنوان پیش‌قراولان این جریان در حال خدمت‌رسانی و حل مشکلات هستند امیدواریم این مسیر پرفروغ‌تر از قبل پیش برود.

وی عنوان کرد: امروز ما شاهد تقابل دو جبهه و دو اردوگاه هستیم، اردوگاه کفر به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اردوگاه مستضعفان متاثر از انقلاب شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران درحال تقابل یکدیگر هستند که با امید به خدا پیروز نهایی این میدان انقلاب اسلامی است و جریان انقلابی پیروز این صحنه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروزه تفکر جهادی نشان داده با اراده پولادین تفکر جهادی می‌شود ارابه‌های خشن تکنوکراسی را از پا انداخت، خوشبختانه در سطح استان مرکزی هزار و 300 گروه جهادی گمنام و جانانه پای کار هستند.

محترمی عنوان کرد: امیدواریم در مسیر اعتلای بیش از پیش نظام مقدس اسلام گام برداریم و همه بتوانیم در مسیر خدمت به مردم از خود بگذریم تا به خدا برسیم.

 در آیین رزمایش فاطمی به مناسبت هفته بسیج سازندگی از جهادگران اقتصادی فعال نمونه تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.