فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛

۷۵۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ استان مرکزی حضور دارند

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ این استان حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان مرکزی به نقل از ایرنا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز یکشنبه در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان شازند ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در این استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از بیست و هشتم آبان ماه آغاز شده و تا هشتم آذرماه همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی در این رزمایش در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه های تخصصی به مردم خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهادگران در این رزمایش با روحیه فاطمی در راستای خدمت به مردم، رفع مشکلات نیازمندان، مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می کنند.

سردار کریمی گفت: جهادگران بسیجی برای خدمت بی منت به مردم لحظه ای متوقف نمی شوند و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران بسیجی پا به پای جبهه مقاومت پرچم مقدس ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و ایرانی قوی را محقق خواهند کرد.

وی گفت: بسیج امروز مصمم تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان امروز امید و نشاط در بین نسل جوان و نوجوان زنده است و در سطح استان بیش از یک هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور در عرصه های مختلف به مردم خدمت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند نیز در این آیین گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه با ۴۰ عنوان در سطح این شهرستان پیش بینی شده که خدمت رسانی به مردم، رفع محرومیت زدایی و جهاد تبیین از جمله مهمترین رویکرد این برنامه‌ها است.

سرهنگ پاسدار «رشید اکبری» افزود: با توجه به‌ اینکه امیدآفرینی یکی از ضرورت های مهم امروز کشور است جهادگران بسیجی در سطح شازند محور فعالیت های خود را امیدآفرینی قرار داده‌اند.

وی با یادآوری فعالیت ۷۸ گروه جهادی در سطح شهرستان شازند گفت: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی از اقدامات مهم جهادگران بسیجی در سطح این شهرستان است.

سرهنگ اکبری گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان شازند آغاز شده و اجرای رزمایش کمک مومنانه از جمله محورهای مهم این رزمایش است.

وی ادامه داد: ۹۰۰ بسته کمک مومنانه در این رزمایش به ارزش هر بسته هفت میلیون ریال بین ولی نعمتان انقلاب و به شکل محله محور توزیع می شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.