سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

۲۸ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در روستای آهنگران در حال ساخت است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در حوزه ساخت مسکن در روستای آهنگران ۲۸ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است و برخی از آنها پیشرفت‌های قابل توجه‌ای دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان مرکزی به نقل از فارس از اراک؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در بازدید از گروه‌های جهادی مستقر در روستای آهنگران اظهار داشت: بسیج نمایشگاه ظرفیت‌های عظیم ملت عاشورایی ایران و نمایانگر تمام فضیلت‌های انقلابی است و بسیج با الگوی عاشورا توانسته جوانان و نوجوانان زیادی را برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی به خط کند.

وی افزود: گروه‌های جهادی با فرهنگ و روحیه بسیجی پیشگام در امر محرومیت‌زدایی هستند و امروز جوانان و نوجوانان زیادی در قالب گروه‌های جهادی نقش‌آفرینی می‌کنند و از رویش‌های انقلاب محسوب می‌شوند و به فضل الهی آینده انقلاب اسلامی با همین جوانان درخشان و امیدوارکننده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه فضای فعالیت بسیج میدان‌های جهاد و خدمت به مردم است، گفت: بسیج در میدان‌های مختلف، ما می‌توانیم را محقق کرده و منطق بسیج در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

کریمی تأکید کرد: ایران اسلامی با فرهنگ بسیجی و جهادی همیشه پیروز میدان‌های نبرد است و قطعاً رمز موفقیت ملت در گام دوم انقلاب بسیجی عمل کردن و جهادی رفتار کردن است.

وی با تأکید بر اینکه فراگیر کردن تفکر بسیج در همه بخش‌ها پاسخ به توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی است، گفت: گروه‌های جهادی با ترویج فرهنگ بسیجی آینده درخشان ملت ایران را نوید می‌دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه الگوی رفتاری جهادگران مدل دفاع مقدسی است و امروز دفاع مقدس نوین خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها است، افزود: نقش‌آفرینی جهادگران دریایی از فرصت‌ها برای خدمت به مردم ایجاد کرده است.

کریمی ادامه داد: به برکت طنین‌انداز شدن روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در میان جوانان و نوجوانان و در راستای خدمت به مردم و محرومین بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصصی در سطح استان مرکزی فعالیت می‌کنند و فعالیت‌های بسیاری از اقشار مختلف بسیج همچون کارگران، دانشجویان و دانش آموزان که از جوانان با انگیزه هستند بسیار قابل تقدیر است. 

وی اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم‌ فعالیت جهادگران ساخت مسکن محرومین است که با توجه به سیل آهنگران گروه‌های جهادی از ابتدای سیل در این روستا حاضر شدند و خدمات تخصصی ارائه کردند و گروه‌های جهادی شرکت‌های صنعتی با ساخت و نصب اسکلت‌های ساختمان‌ها در این روستا بسیار خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت مسکن در روستای آهنگران ۲۸ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی ساخته می‌شود و برخی از آنها با پیشرفت‌های قابل توجه هستند و البته جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلفی در روستای آهنگران نقش‌آفرینی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.