پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی:

بسیج سازندگی ثمره ارزشمند نظام اسلامی است

در پیامی مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفتند: بسیج سازندگی ثمره ارزشمند نظام اسلامی است

بسیج سازندگی ثمره ارزشمند نظام اسلامی است، این نهاد انقلابی توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های بلند بردارد.

تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.

بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

اینجانبان از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار سرزمین آفتاب که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی دارید، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم. 

بسیج سازندگی ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس و از ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه باعنوان هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.