استاندار مرکزی؛

استان مرکزی رتبه چهارم جهاد آبرسانی را در سطح کشور به خود اختصاص داد

دکتر «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی در حاشیه ستاد محرومیت زدایی استان مرکزی با حضور سردار آبرومند دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)؛ یکی از مهمترین اقدامات دولت در طی دو سال اخیر جهاد آبرسانی است که بالغ بر ۱۰ هزار روستا در گام اول در این راستا با همکاری مشترک قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) هدفگذاری شده و رفع تنش آبی در روستاها مهمترین هدف این طرح است.

 دکتر «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی در حاشیه ستاد محرومیت زدایی استان مرکزی با حضور سردار آبرومند دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)؛
 یکی از مهمترین اقدامات دولت در طی دو سال اخیر جهاد آبرسانی است که بالغ بر ۱۰ هزار روستا در گام اول در این راستا با همکاری مشترک قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) هدفگذاری شده و رفع تنش آبی در روستاها مهمترین هدف این طرح است.
 با توجه به اینکه استان مرکزی هم تعدادی از روستاهای آن با تنش آبی مواجه شدند در این راستا اقدامات مهمی در دستور کار قرار گرفته و چندین روستا به طور کامل مشکل آبی آنها برطرف شده و استان مرکزی رتبه چهارم جهاد آبرسانی را در سطح کشور به خود اختصاص داد.
 قطعا همکاری بیشتر با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خیرات و برکات زیادی برای مردم استان خواهد داشت و در این همکاری جدید اقدامات جدی تری در حوزه های مختلف آغاز خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.