مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ نفر توسط بسیج سازندگی استان مرکزی

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی گفت: تسهیلاتی که در سال ۱۴۰۰ توسط بسیج سازندگی پرداخت شده است، منجر به ایجاد اشتغال برای بیش از سه هزارنفر در سطح استان شده و با توجه به مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری برای ایجاد پنج هزار شغل توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی انجام گرفته است.

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: در راستای تحقق منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان، به‌ویژه روستاها؛ ضمن تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، رفع فقر، پیشرفت در حوزه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی بسیج سازندگی به متقاضیان واجد شرایط ایجاد اشتغال، در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است. 

وی با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۱ با تفاهم صورت گرفته و مساعدت استانداری مرکزی مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۶۰ به بسیج سازندگی اختصاص یافته است ، افزود: این تسهیلات در تعامل با بانک‌های ملی، ملت، تجارت، صادرات و کشاورزی و مطابق با تفاهمی که با سازمان بسیج سازندگی داشته‌اند به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: تسهیلاتی که در سال ۱۴۰۰ به درخواست‌کنندگان پرداخت شده است، منجر به ایجاد اشتغال برای بیش از سه هزارنفر در سطح استان شده است و با توجه به مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری برای ایجاد پنج هزار شغل انجام گرفته است. 

وی افزود: این تسهیلات در راستای ایجاد کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی و با اهدافی از قبیل حمایت از مشاغل خرد خانگی، کمک به کارآفرینی و تقویت قطب‌های تولیدی استان به جامعه هدف بسیج سازندگی پرداخت شده است. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ضمن تأکید بر محوریت ایجاد اشتغال پایدار برای قشر کمتر برخوردار در تسهیلات این سازمان بیان داشت: داشتن مدرک آموزشی مرتبط با موضوع طرح کسب و کار، تهیه تضامین بانکی و داشتن طرح کسب و کار از شرایط اولیه پرداخت این تسهیلات است. 

وی خاطرنشان کرد: از اقدامات شاخص بسیج سازندگی در راستای ماموریت های اقتصاد مقاومتی احیا ۲۰ کارگاه فراوری گیاهان دارویی و گلاب‌گیری در روستای خاوه دلیجان بوده است. که منجر به حفظ و ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی در این روستا گردیده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.